". Why Mathew Wade hit sixes to Pakistani bowlers in semi finals

Why Mathew Wade hit sixes to Pakistani bowlers in semi finals

Why Mathew Wade hit sixes to Pakistani bowlers
Why Mathew Wade hit sixes to Pakistani bowlers in semi finals


33 سالہ ویڈ نے اعتراف کیا کہ اگر وہ آسٹریلیا کے لیے سیمی فائنل نہ جیتتے تو ان کا بین الاقوامی کیریئر ختم ہو چکا ہوتا۔ ماضی قریب میں، آسٹریلیا کے پاس جوش فلپ، الیکس کیری اور جوش انگلیس میں کیپنگ کے دیگر آپشنز موجود تھے، جو یو کے میں وائٹلٹی بلاسٹ اور ہنڈریڈ میں متاثر کرنے کے بعد ورلڈ کپ اسکواڈ میں وائلڈ کارڈ پک تھے۔ تاہم، ٹیم مینجمنٹ ویڈ کے ساتھ ڈٹی رہی اور وہ دباؤ میں آکر ڈیلیور ہوئے۔

 

ویڈ نے کہا ، "مجھے نہیں لگتا کہ یہ اب لائن پر ہے کیونکہ میں اب 23 سال کا نہیں ہوں۔" "اور اگر یہ ہے، تو یہ ہے۔ یہ واقعی میرے لیے لائن پر نہیں ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ یہ سب ختم ہو جائے گا۔ تھوڑا سا، مجھے لگتا ہے... میں کھیل میں آتے ہوئے تھوڑا سا گھبرا گیا تھا اور یہ جانتے ہوئے کہ ممکنہ طور پر یہ آسٹریلیا کی نمائندگی کرنے کا آخری موقع ہو سکتا ہے۔

Previous Post Next Post